Kepez'den dilekçelere SMS'li bilgilendirme

KEPEZ Belediyesi, vatandaşlar tarafından bildirilen istek ve şikayet dilekçelerini anında ilgili birimlere havale ederek, dilekçe sahiplerini SMS yolu ile bilgilendiriyor.

01 Mayıs 2019 Çarşamba 10:40
Kepez'den dilekçelere SMS'li bilgilendirme

Vatandaşlardan günlük ortalama 400 ile 500 arasında dilekçe alan Kepez Belediyesi, alınan dilekçeleri ilgili birimlere yazılı havale ediyor. Kepez Belediyesi, dilekçenin kayda alındığını, kayıt numarasını ve konuyla ilgili gereğinin yapılacağını da dilekçe sahibine SMS yolu ile anında bildiriyor.

'HEMŞEHRİLERİMİZ BAŞIMIZIN TACI'

Kepezlilerin her şeyin en iyisine layık olduğunu belirten Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, “Amacımız hemşehrilerimize hizmet etmekse, onların istek ve şikayetlerine de anında cevap verebilmeliyiz. Biz 10 yıllık Kepez yolculuğumuzda her zaman hemşehrilerimizi başımızın tacı yaptık. Sorunlar yumağı içindeki Kepezi, bu sorunlardan kurtarırken gönül birlikteliği içinde çalıştık. Güler yüzlü ve çözüm odaklı çalışan personelimizle Kepezlilere kaliteli hizmet sunduk ve önümüzdeki 5 yıllık hizmet süresince de daha iyisini sunmaya devam edeceğiz" dedi.


Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.