Alanya Belediyesi ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen "Hijyen ve Çevre Eğitimi" programı başarıyla tamamlandı. Eğitim-öğretim yılı boyunca 88 okulda gerçekleştirilen eğitimlerle 4 bin 850 öğrenciye çevre bilinci ve kişisel hijyen alışkanlıkları kazandırıldı.
Süper Lig'den 1. Lig'e düşen Antalyaspor'da teknik direktörlük görevine 6.5 yıl aradan sonra yeniden Bülent Korkmaz getirildi. Korkmaz ile 1 yıllık sözleşme imzalandı.